loading...

یادی ولات

کرم صورت ویتامین سی ۲۰% اسکین وان ترکیبی منحصر به فرد به نام چیاپروتکت در کرم صورت ویتامین سی ۲۰% اسکین وان (Skin One Vita-C 20% Face Cream) سبب میشود تا ضمن کمک به افزایش سفتی پوست، به کاهش خطوط ریز

کرم صورت ویتامین سی ۲۰% اسکین وان

ترکیبی منحصر به فرد به نام چیاپروتکت در کرم صورت ویتامین سی ۲۰% اسکین وان (Skin One Vita-C 20% Face Cream) سبب میشود تا ضمن کمک به افزایش سفتی پوست، به کاهش خطوط ریز روی چهره نیز کمک شود. این کرم را صبح یا شب روی صورت و گردن خود باید استفاده کنید. محصول مذکور با داشتن ویتامین سی و خاصیت آنتی اکسیدانی به مبارزه با رادیکالهای آزاد پرداخته و آسیب آنها به پوست را دفع میکند. یکی دیگر از مهمترین مزایای کرم صورت ویتامین C اسکین وان آن است که به واسطه داشتن ویتامین ث به کاهش لکهای تیره روی پوست نیز کمک میکند. همراه با کاهش چین و چروک و همچنین لکها پوستی، پس از استفاده از این فرآورده پوستی شفافتر، زیباتر و یکدستتر را تجربه خواهید کرد. همچنین برای کاهش چروک پوست گردن خود نیز میتوانید کرم Skin one را مورد استفاده قرار دهید. بهتر است همزمان که این کرم را روی پوست صورت خود میزنید، روی گردن نیز استفاده کنید. طبق دستور شرکت سازنده در واقع فرقی نمیکند که صبح یا شب این کرم ضد لک و ضد چروک را استفاده نمایید.

با اینحال، بهتر است پزشکتان در جریان باشد.

نکتهای که در اینجا مطرح است این است که استفاده این پماد همراه با دیگر کرمها یا لوسیونهای موضعی پیشنهاد نمیشود زیرا ممکن است قدرت اثربخشی دارو را کاهش دهند. مطالعات متعدد هیچ مدرک یا سند قطعی را نشان ندادهاند که کلوتریمازول خارجی میتواند به جنین آسیب برساند یا منجر به زایمان زودرس یا تولد نوزاد کموزن شود. ولی در صورتیکه این کرم در واژن هنگام زایمان طبیعی وجود داشته باشد، برخورد جنین با آن، میتواند سبب بیماری برفک دهانی وی شود. برفک دهانی بیماری چندان جدی نیست و به سادگی درمان میشود. با اینحال، بهتر است پزشکتان در جریان باشد. مطالعات نشان دادهاند مصرف کلوتریمازول در دوران شیردهی کاملا بیخطر است. اگر کودک شما مبتلا به برفک دهان است، پس از هربار شیردهی به نوزاد، این کرم را روی نوک پستان و اطراف آن بمالید تا این بیماری به شما سرایت نکند. کلوتریمازول در ترکیب با بتامتازون، ترکیب دارویی کورتیکواستروئید قوی و یک داروی ضدقارچ آزول است که برای درمان عفونتهای قارچی ملایم (با خارش) استفاده میشود.

پوست ما هر آن چیزی که روی آن قرار می دهیم را جذب می کند. از همین رو استفاده از مواد طبیعی برای محافظت و نرم کنندگی و زیبایی پوست بهتر از مواد شیمیایی و مضر است. درواقع در ساختار و ترکیبات کرم ها و لوازم آرایشی مواد شیمیایی به کار رفته است که ممکن است پوست به آن ها حساسیت نشان دهد و یا در دراز مدت به سلامت ما ضرر برساند. اما استفاده از مواد طبیعی روی پوست نه تنها ضرری ندارد بلکه فواید و تأثیرات فوق العاده ای بر سلامت و درخشندگی پوست دارد. استفاده از مواد گیاهی و روغن های طبیعی یک راهکار مؤثر برای نرم کردن پوست است. در این مقاله از مجله کوروش می توانید با روش های تهیه کرم مرطوب کننده خانگی برای پوست خشک آشنا شوید. چرا باید از مواد طبیعی به جای نرم کننده های شیمیایی استفاده کنیم؟ بیشتر نرم کننده های شیمیایی حاوی الکل و مواد معطر هستند. این مواد می تواند موجب تحریک پوست و یا ایجاد واکنش های آلرژیک در پوست ما شوند.

در این شیوه از اسیدهای غلیظ برای از بین بردن لایه اپیدرم پوست استفاده می شود. لایه اپیدرم همان لایه ای است که انواع لک روی آن قرار دارد. هنگامی که لایه اپیدرم از بین می رود، هیپرپیگمانتاسیون هم کمتر می شود. این شیوه از بهترین شیوه های درمان لک ملاسما است؛ ولی امکان دارد عوارض ویژه ای مانند آکنه، سوزش، تاول و قرمزی پوست را به دنبال داشته باشد. مسئله مهم این است که لایه برداری شیمیایی صورت باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود؛ چون این شیوه خیلی قوی است و انجام خودسرانه آن به هیچ وجه توصیه نمی شود. دستگاه میکرودرم ابریژن از جدیدترین دستگاه ها برای برطرف کردن کک و مک روی پوست، برطرف کردن لک های مادرزادی، درمان لک بارداری و بهتر شدن ظاهر پوست است. میکرودرم ابریژن برای جوانسازی پوست، کاهش چین و چروکها و بستن منافذ باز پوست هم استفاده می شود. در شیوه میکرودرم ابریژن، از دستگاهی ویژه برای به وجود آمدن تراش های سطحی روی پوست استفاده می شود.

استراتژی رنگ مو عاقلانه

با روش مناسب ماسک را از روی صورت پاک نمایید. انواع مختلفی از ماسک ها برای انواع پوست در بازار وجود دارند که برای استفاده از آنها بهتر است در ابتدا نوع پوست خود را بشناسید. در هنگام استفاده از مواد خانگی برای تهیه ماسک نیز توجه به این نکته ضرورت دارد. چرا که ماسک های پوستی برای رفع مشکلات پوست و ایجاد طراوت و شادابی در پوست مورد استفاده قرار می گیرند اما اگر از نوع اشتباده استفاده شود ممکن است آسیب بیشتری به پوست وارد نمایند. بنابراین با شناخت پوست خود از موادی استفاده نمایید که زیبایی را به پوست شما برگرداند و آن را تقویت نماید. هدف برای پوست های چرب این است که چربی بیش از حد پوست را برطرف کرده و آن را متعادل نمود. در بیشتر مواقع پوست چرب با مناقذ مسدود شده همراه است بنابراین مواد تشکیل دنده ماسک باید به گونه ای باشد که ناخالصی ها و چربی اضافه را از روی پوست پاک نماید.

نحوه مصرف پماد کلوتریمازول چیست؟ مدت زمان استفاده از این دارو، به نوع عفونت بیمار بستگی دارد. برای مثال، برای عفونت قارچی واژن، توصیه میشود حداقل 2 هفته از آن استفاده کنید، حتی اگر تمامی علائم عفونت از بین رفته باشد. به طور کل، میتوان تا 4 هفته (1 ماه) از این دارو استفاده کرد. نحوه استفاده به این صورت است که روزی 2 تا 3 بار آن را روی ناحیه آسیبدیده با دست قرار دهید. در صورتیکه ناحیه آسیبدیده بزرگ یا دارای مو است، بهتر است از اسپری محلول کلوتریمازول استفاده شود. در صورتیکه برای درمان عفونت قارچی پای خود از این دارو استفاده میکنید، مطمئن شوید تا پاهایتان به خصوص لای انگشتان کاملا تمیز و خشک قیمت ماسک مو لایف باشد. کاربردهای کرم کلوتریمازول چیست؟ از این پماد برای درمان انواع عفونتهای پوستی، مانند عفونت پای ورزشکاران، کرمهای حلقوی، عفونت قارچی ورسیکالر (نوعی عفونت که باعث روشن یا تیره شدن پوست گردن، قفسه سینه، دست یا پا میشود)، عفونتهای قارچی کاندیدیازس استفاده میشود.

1-ماسک ها را باید هر چند وقت یک بار استفاده کرد؟

آنها را روي صورت خود بماليد و بگذاريد مدت 15 دقيقه در همين وضعيت بماند. به کسانی که پوست خشک دارند توصیه می شود که از این ماسک استفاده کنند تا پوستشان نرم و لطیف شود. زرده تخم مرغ مملو از چربی و کلسترول است و چربی پوست را تأمین می کند. برای تهیه ماسک زرده تخم مرغ کافی است یک زرده تخم مرغ را با چند قطره سرکه سیب و چند قطره روغن بادام یا زیتون یا آفتابگردان مخلوط کنید و به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار دهید. سپس آن را به وسیله ی آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کنید. 1-ماسک ها را باید هر چند وقت یک بار استفاده کرد؟ در رابطه با ماسک های روشن کننده پوست باید به این نکته توجه کرد که این ماسک ها حاوی مواد لایه بردار و ملتهب کننده هستند که استفاده بیش از حد از آن ها می تواند مُضر باشد. در مورد ماسک های پاک کننده هم باید گفت استفاده بیش از اندازه می تواند به پوست آسیب برساند.

  • ماست ساده
  • لایه برداری و پاکسازی پوست صورت
  • اکسیدان نه درصد و دوازده درصد
  • تهیه ماسکهای طبیعی و خانگی

حال در این مطلب طرز تهیه کرم اصلاح خانگی را به شما آموزش میدهیم. پس ادامه ی مطلب را از دست ندهید. همانطور که میدانید؛ کرمهای تجاری معمولاً در تیوپ و ظرف فروخته میشوند. 1. برای ساخت کرم اصلاح صورت آقایان یک قطعه صابون مرطوب کننده و یک صابون معمولی را بردارید و آن ها را در یک قابلمه ی استیل بزرگ با هم رنده کنید. 2. یک قاشق غذاخوری بزرگ روغن زیتون و 1 قاشق غذاخوری بزرگ روغن کرچک به این ترکیب رنده شده اضافه کنید. 3. در حین هم زدن این ترکیبات، به قدری آب مقطر اضافه کنید که مواد به هم بچسبند. 4. مخلوط به دست آمده را روی حرارت کم اجاق گاز هم بزنید. این کار را تا زمانی انجام دهید که همه چیز با هم مخلوط شوند و آب شروع به تبخیر شدن کند. 5. وقتی مواد به دست آمده غلیظ تر شد، یک اسانس دلخواه مثل اسانس پرتقال و یا میخک به آن اضافه کنید.

در فرمولاسیون این محصول از عسل و آلوئه ورا نیز استفادهشده است که باعث طراوت و شادابی پوست میگردد. همچنین با دارا بودن خواص منحصربهفرد خود باعث افزایش تولید کلاژن میگردد. رفع چینوچروکها موجود بر روی پوست از دیگر ویژگیها این محصول به شمار میرود. کرم جوان کننده و ضد چروک مخصوص شب لورال توسط کشور فرانسه تولید و روانه بازار شده است. این محصول باکیفیت، دارای خاصیت جوانکنندگی و ضد چروک میباشد و افراد بالای 50 سال میتوانند از این محصول استفاده کنند. ترکیبات بهکاررفته در کرم جوان سازی پوست لورال برای شما پوستی نرم و با طراوت به ارمغان میآورد. از این محصول علاوه بر شب در روز هم میتوان برای جوانسازی صورت و گردن استفاده کرد. همچنین با دارا بودن 38% کلاژن، باعث بازسازی و احیا پوست گردیده و خاصیت کشسانی، انعطافپذیری و استحکام آن را افزایش میدهد. این کرم موجب کاهش تولید ملانین و رنگدانههای پوستی گردیده و مانع از ایجاد لک بر روی پوست میشود. علاوه بر این با تأمین رطوبت موردنیاز پوست، از خشکی و کشیدگی آن ممانعت میکند.

  • ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو
  • اکسیدان %6
  • نسکافه ای 6 :60 میل
  • کرم حاوی آنتی اکسیدان اسکین وان
  • رنگ مو بلوند کاپوچینو شماره ۸
  • » نوع محصول: ماسک مو
  • رفع چربی اضافی کف سر بدون آسیب رساندن به ساقه مو

همچنین، از محصولات محافظ حرارت مو استفاده بانه لوکس کنید. زیرا آسیبی که حرارت به مو وارد می کند، ممکن است برگشت ناپذیر باشد و به مرور موها را شکننده و ضعیف کند. علاوه بر این، بکوشید تا حد ممکن، استفاده از دستگاههای حرارتی (سشوار، اتو و فرکننده مو) را به هفتهای یک بار محدود کنید. وقتی موهایتان را با این وسایل مدل میدهید، حتماً از یک محصول محافظ حرارت موی با کیفیت کمک بگیرید تا رطوبت و سلامت موهایتان حفظ شود و موهایتان کمتر آسیب ببیند. این محصولات مراقبت از مو ضمن رطوبت رسانی، از موهایتان در برابر حرارت و خشکی محافظت میکنند. اغلب، استفاده از رنگ، موها را خشک و شکننده میکند. بنابراین، خیلی مهم است که همیشه از یک نرم کننده قوی برای حفظ رطوبت مورد نیاز مو استفاده کنید. در پروسه ترمیم موهای به شدت آسیبدیده، نرمکنندههای قوی (Intensive conditioners) و ماسک های مو برای موهای دکلره شده استفاده میشوند. این محصولات به گونهای طراحی شدهاند که برای مدت طولانی روی ساقه مو باقی مانده و از آن محافظت کنند.

چرا همه درباره شامپو صحبت می کنند...حقیقت ساده آشکار شد

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید شامپو تریاک ضد ریزش مو والمو  لطفا از صفحه ما بخواهید.

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 19 بهمن 1401 زمان : 11:07 بازدید : 25 نویسنده : کمال
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 2,855
  • بازدید کلی : 8,404