loading...

یادی ولات

لپ تاپ استوک چیست ؟ لپ تاپ استوک چیست ؟ لپ تاپ استوک کشورهای اروپایی در زبان انگلیسی به معنای انبار و ذخیره شده می باشد اما در داخل کشور ما ، استوک میان بازاریان معنای جنس دسته دوم را پیدا

لپ تاپ استوک چیست ؟

لپ تاپ استوک چیست ؟ لپ تاپ استوک کشورهای اروپایی در زبان انگلیسی به معنای انبار و ذخیره شده می باشد اما در داخل کشور ما ، استوک میان بازاریان معنای جنس دسته دوم را پیدا کرده . اما جنس دسته دوم با استوک تفاوت بسیاری دارد . زیرا در بسیاری از کشورهای اروپایی این دسته از لپ تاپ ها طرفدارهای بسیاری دارند چون ممکن است لپ تاپ فقط ۱ هفته کارکرده باشد که در ادامه توضیح کاملی را خدمت شما ارائه می دهیم.

لپ تاپ استوک

در بازار های دنیا ، به لپ تاپی که فروش نرفته و در انبار مانده لپ تاپ استوک می گویند که با پایان فصل فروش برخی فروشگاه های بزرگ برای تخلیه ی انبار یا پرداخت نکردن مالیات مجدد ، محصولات انبار شده شان را با درصدی تخفیف به فروش می رسانند .
بعضی فروشگاه های بزرگ در خارج از کشور برای جلب رضایت و اعتماد مشتری ، این قابلیت را به اجرا گذاشته اند که مشتریان می توانند کالا های خریداری شده را تا ۳۰ روز پس از خرید بی هیچ چون و چرایی به فروشگاه پس بدهند و تمام پول پرداخت شده را دریافت کنند . این کالا ها به انبار منقل شده و بر آن ها برچسب استوک می زنند و با درجه های مختلف می فروشند .

لپ تاپ استوک گیمینگ

لپ تاپ های استوک گیمینگ آمریکایی از سخت افزار ویژه و بالایی برخوردار هستند. کارت گرافیک های انویدیا و AMD، نقش تعیین کننده ای در این محصولات دارند و نیازهای گیمرها را پوشش می دهند و حتی افرادی که لپ تاپ مهندسی نیز نیاز دارند، اغلب به سراغ لپ تاپ گیمینگ می روند. اچ پی، ایسوس، ریزر، MSI و حتی ایسر از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات به شمار می روند. یکی از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ گیمینگ، قیمت مقرون به صرفه آن نسب به مدل های نسل جدید و آکبند می باشد.

لپ تاپ استوک گیمینگ

لپ تاپ استوک اروپایی

بنا به سیاست های جالبی در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و امریکایی مشتریان میتوانند کالای خریداری شده را تا مدت 30 روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتون کالای نو شناخته نمیشود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمیشوند و مستقیما به انبار فرستاده می شود.این لپ تاپ ها تحت سفارش کشورهای مختلف اروپایی ساخته می شوند. کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله دبی، مهمترین مرکز واردات لپ تاپ استوک اروپایی به خاورمیانه است.

لپ تاپ استوک کمپانی لنوو

کمپانی لنوو، یک شرکت چند ملیتی فعال در زمینه تولیدات کامپیوتری از سال 1984 در آمریکا می باشد. این کمپانی همواره در زمینه ی آی تی فعالیت داشته و در زمینه هایی همچون، لپ تاپ، موبایل و تبلت نقش داشته است. لپ تاپ های ساخت این کمپانی، دارای تنوع بسیار زیادی در ویژگی و سخت افزار می باشند و طیف گسترده ای از کاربران با کاربری های متفاوت را پوشش می دهند. از مهمترین لپ تاپ های لنوو، سری تیکنپدهای خوش ساخت و حرفه ای این شرکت به عنوان استوک در بازار به فروش می روند. این کمپانی چینی، هر ساله محصولات جدید خود را در نمایشگاه و رویدادهای فناوری در سراسر جهان معرفی می کند. 

لپ تاپ نوو

لپ تاپ استوک کمپانی HPآمریکایی

شرکت آمریکایی HP، از مشهورترین تولیدکنندگان لپ تاپ، پرینتر و سرور در جهان است. ساختمان مرکزی این شرکت در کالیفرنیا واقع در آمریکا قرار دارد. نام اچ پی، مخفف کلمات Hewlett-Packard که نام دو سرمایه گذار اولیه آن است. محصولات این شرکت در دسته لپ تاپ ها، شامل سری های EliteBook، ProBook، Pavilion ، Envvy ... بوده و این شرکت، همواره در صدر پرفروش ترین برندهای بازار قرار دارد.لپ تاپ گیمینگ اچ پی در این سال ها، بیشتر تحت عنوان Omen با سخت افزار قدرتمند روانه بازار شده اند. لپ تاپ استوک HP، بیشتر در مدل های الایت بوک و پروبوک به دلیل طراحی مقاوم و صنعتی و همچنین قیمت مقرون به صرفه تر، وارد بازارهای خاورمیانه می شوند. این شرکت همواره در تولید لپ تاپ صنعتی نیز از بهترین و پرطرفدارترین برندهای بازار بوده است.

لپ تاپ استوک hp

لپ تاپ استوک ایسوس

ایسوس از مشهورترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ و تجهیزات رایانه ای در جهان است. این شرکت در سال 1990 در کشور تایوان آغاز به کار کرد. لپ تاپ گیمینگ ایسوس، از محبوب ترین گزینه ها در

بین گیمرها و علاقه مندان به دنیای بازی های ویدئویی است. لپ تاپ های ایسوس در سری های N,K,U,H,S,X,Rog و .. هرکدام برای کاربری های مختلفی از جمله مالتی مدیا، باریک و سبک، گیمینگ، روزمره و گران قیمت در بازار عرضه می شوند.

لپ تاپ استوک ایسوس
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 565
  • بازدید سال : 2,852
  • بازدید کلی : 8,401